reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Kohutiarová

Mária Kohutiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Divožienka. Manželka svelého muža. Mama 7 krásnych originálov. Človek, ktorý neprestáva snívať, smiať sa, vidieť veci inak, ako sú na povrchu.Občas to bolí iných i mňa - nie je to predsa "normálne". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Potrebujem sa naučiť mať čas

Mária Kohutiarová

Potrebujem sa naučiť mať čas

Konečne som sa na to odhodlala a začala som hľadať. Surfovanie po internete mi prinieslo kadejaké "perličky", ale nakoniec som na čosi narazila. Na meno, ktoré mohol mať syn jednej skvelej ženy - stratila som na ňu kontakt.

  • 10. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 651x
  • 7
Len si tak premyšľam...

Mária Kohutiarová

Len si tak premyšľam...

... o tom, co je merítkom ľudskosti. Vyspelá vymakaná technika? Blahobyt? Dobré politické zriadenie a zákony približujúce sa k ideálu? Mne je dnes tak na kočku. Dnes by som dala kráľovstvo za niečo iné.

  • 9. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 882x
  • 20
Koľko súrodencov je ideál?

Mária Kohutiarová

Koľko súrodencov je ideál?

„Najhoršie na tom sú deti, ktoré nemajú žiadnych súrodencov“, zahlásila z ničoho nič uprostred dnešnej jazdy domov z Bratislavy naša staršia. A kým som sa stihla k nej v aute otočiť, spokojne pokračovala.

  • 24. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 785x
  • 46
Trochu divné Vianoce

Mária Kohutiarová

Trochu divné Vianoce

Stoly sú plné, mierne až príliš sa objedáme, nerobíme nič, pozeráme telku, občas sme nervózni z počasia a detí. Viac spíme ráno a ešte menej v noci. A nemyslíme na žiadne veci, ktoré by nám mohli plánovane pokaziť náladu, alebo nás len čo i trošku zneistiť.

  • 29. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 994x
  • 0
Červená lada je na ceste do neba...

Mária Kohutiarová

Červená lada je na ceste do neba...

Neviem na ten moment zabudnúť a meno vysokého, nádherne dôstojného starého muža sa mi spája so zážitkom, ktorý mám stále pred očami. Dnes odprevadia do neba dona Františka Kollára.

  • 2. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 886x
  • 4
reklama
Má 40 kíl aj s topánkami...

Mária Kohutiarová

Má 40 kíl aj s topánkami...

...povedala mi. A nakoniec, poznám ju z videnia aj ja sama - malé nič, s veľkými dôverčivými očami a plachým úsmevom. Dávno som ju nevidela, zmizla zo sídliska ako opar.

  • 17. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 630x
  • 10
Ktorý to bude?

Mária Kohutiarová

Ktorý to bude?

Zoberte ceruzku a selektujte. Stačí urobiť krížik alebo preškrtnúť - tento nie! S vedomím, že to síce mešká, ale predsa...

  • 29. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 050x
  • 215
Okuliare

Mária Kohutiarová

Okuliare

Štyri mesiace. Veľa, či málo? A na konci, keď sa človek dočká, tak fraška.

  • 22. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 839x
  • 8
O jednom človekovi

Mária Kohutiarová

O jednom človekovi

Jeho meno mi bolo známe. Ale nič zvlášť mi to nehovorilo. Až do zážitku naživo.

  • 29. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 253x
  • 3
Dávať je umenie

Mária Kohutiarová

Dávať je umenie

Nechceš nejaké veci na oblečenie, fitloptu a hračky? Takáto SMS mi svieti v mobile často.

  • 22. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 016x
  • 12
reklama
Talianska kuchyňa

Mária Kohutiarová

Talianska kuchyňa

Ticho. Za chrbtom mi spí drvivá väčšina, kým pod mojou pokrievkou to vrie. Dešifrujem starý recept.

  • 15. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 070x
  • 8
Smäd

Mária Kohutiarová

Smäd

Horúčava. Pobehujem po záhrade, vizáž nezodpovedajúca získanému vzdelaniu. Ale je mi dobre.

  • 1. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 277x
  • 17
Nenápadní hrdinovia

Mária Kohutiarová

Nenápadní hrdinovia

Dnes od 9.30 dopoludnia je svet bohatší o nových hrdinov. Dokonca sú živí!

  • 11. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 477x
  • 8
Šialenci za volantom?

Mária Kohutiarová

Šialenci za volantom?

Vraj sa úroveň absolventov autoškôl prudko znižuje a veľmi veľa ich jednoducho neprejde testami či jazdami. Ja - hoci mám autoškolu už rok za sebou - mám k tomu pár slovíčok.

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 502x
  • 113
Lekcia

Mária Kohutiarová

Lekcia

Otočila som spínačom. Samozrejme, zas som nič nestíhala, ale bola som presvedčená, že všetko je ok.

  • 27. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 874x
  • 1
reklama
Učebnice, drobáky a Schengen

Mária Kohutiarová

Učebnice, drobáky a Schengen

Toť som sedela s najstarším nad kopou učebníc a nejako som to nechápala.

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 173x
  • 4
Práčka

Mária Kohutiarová

Práčka

Už som odvtedy aj uschla. Ale stále premýšľam nad tým, aký princíp nadchol moje detváky pri pokazenej práčke.

  • 8. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 259x
  • 5
Stratení

Mária Kohutiarová

Stratení

Nedeľa. Vychádzame autom z farmy, kde sa deti vytešili na zvieratkách. Nejako sa do rozhovoru dostane cigánske geto v prostriedku dediny, ktorú máme za chrbtom.

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 054x
  • 6
Dar

Mária Kohutiarová

Dar

Mám taký zvláštny týždeň. Pred očami mi vyskakuje nádherná žiariaca tvár a rovnako nádherne žiariace oči a vlasy, ktoré som videla len raz v živote - na svadbe pred necelým rokom.

  • 10. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 572x
  • 6
Do poslednej kvapky krvi

Mária Kohutiarová

Do poslednej kvapky krvi

Otváram mobil, v ňom SMS. Od Evy. "Som vyhorená, nič extra odo mňa nečakaj... odchádzam sama mimo... na pár dní..."

  • 1. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 150x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu