reklama

O jednom človekovi

Jeho meno mi bolo známe. Ale nič zvlášť mi to nehovorilo. Až do zážitku naživo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Môj drahý, a mnohí iní nielen rozhlasoví maniaci, si ho pamätajú veľmi dobre.

Mladý, drzý, pohotový, výrečný.

Liezol pod kožu a jeho meno bolo v jeho fachu pojmom.

Veľmi veľkým pojmom - on bol "pán redaktor".

Mnohí ho uznávali pre profesionalitu, absenciu strachu a totálne nasadenie.

A rovnako mnohí ho nenávideli - v rifliach či v kroji.

Živil ho mikrofón a britký jazyk.

Karol Lovaš.

.....

Pred pár mesiacmi ho vyňuchal môj manžel. Prišlo mu úžasné, že je z Cífera, odkiaľ pochádzajú naši starkí /a kam smerujeme my/, mal ho rád ako redaktora.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Karol bude mať primície v Cíferi!" Nadšene mi oznamoval status quo niekdajšej hviezdy rádia Twist.

Vtedy sme tam neboli - bolo leto a mali sme túlavé topánky.

Ale stretnutie s ním nám neušlo. Pred dvoma týždňami len za rohom našej chalupy slúžil omšu už ako brat Gotschalk. Bolo mi dobre počúvať jeho slová - nie svätuškárske, nie do pekla posielajúce, ale jednoduché, trefné, múdre, také na lopate. Zásah do čierneho nestratil.

Jeho autogram napoly vyschnutou čiernou fixou má môj syn v zošitku záznamov budúcich prvoprijímajúcich detí.

Jeho úsmev a bezprostrednosť nosím v sebe a nevie prestať hriať.

Karol Lovaš a brat Gotschalk. Redaktor a kňaz.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od slova k Slovu.

... a tak si podvedome želám, aby takých kňazov, ako on, bolo viac...

Mária Kohutiarová

Mária Kohutiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Divožienka. Manželka svelého muža. Mama 7 krásnych originálov. Človek, ktorý neprestáva snívať, smiať sa, vidieť veci inak, ako sú na povrchu.Občas to bolí iných i mňa - nie je to predsa "normálne". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu