reklama

Naša rodina sa zase rozrástla

Hovorím pokojne svojej polovičke, keď som mu pred pár minútami konečne pristála v náručí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

“Hm...“

Môj drahý je skutočne pokojný chlap. Usmieva sa, akoby sa nechumelilo a on mi stále nepripomínal, aký je už starý na zvyšovanie demografickej situácie v našom premilom štáte.

“Počuješ? Naozaj sa nám rodina rozrástla... Myslím to vážne.“

Asi mu to začalo byť podozrivé, lebo hoci nežijeme ako brat a sestra, o niečom by vedieť musel a ... nevie.

“No a ako?“

“No jednoducho“, hovorím, „najprv k nám prišla teta Róza v skle...“

Čože k nám prišlo?“ Na tú neskorú nočnú hodinu má môj drahý obdivuhodné mimické reakcie!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

“Teta Róza v skle. Čiže – skleróza. Chápeš?“

Je okolo polnoci vhodné zaradiť pre muža tréning brušného svalstva? Asi áno, tak pokračujem.

“A pred dvomi rokmi k nám zavítala ďalšia teta – teta Berta Pu.“ /O ktorej naša druhá pubiška vyhlásila, že je bláznivou tetou seriózneho macka Pu.

“Už len chýba, aby k nám prišla dáma z Latínie menom Demencia a bude to...“, zahlásim s optimistickým výhľadom do budúcnosti.

Ako veselo môže byť o polnoci na šiestom poschodí panelákovej obludy... neuveriteľné!

A to som nestihla spomenúť tetu z Ameriky, ktorá chodí ku mne pravidelne každý mesiac, ale otravuje aj moju polovičku a strýčka Alzheimera, čo nám kdesi z diaľky máva ako starým dobrým knihomoľom a tzv. inteligentom... Nehovoriac o tom, že tetuška z mladosti Ela N. má niečo do činenia s gáfrom a v poslednom čase nejak často vyprcháva. Čo už...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobrú noc!

Mária Kohutiarová

Mária Kohutiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Divožienka. Manželka svelého muža. Mama 7 krásnych originálov. Človek, ktorý neprestáva snívať, smiať sa, vidieť veci inak, ako sú na povrchu.Občas to bolí iných i mňa - nie je to predsa "normálne". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu