reklama

Chlapček, ktorý sa už nezobudí

Toto ráno bolo nepríjemné od prvého okamihu. Miesto dvojnohého budíka v podobe môjho drahého a nežného prebúdzania mi pod vankúšom zadrnčal nezničiteľný signál budíka z mobilu. Polokom som zaregistrovala bielu tmu za oknom a sklo celé od kvapiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Kým som sa pokúšala presvedčiť môj nový mobil, aby prestal kvičať, vystrčila som nohy do nepríjemného, sychravého bytu.

Konečne sa mi podarilo mobil umlčať. Zvonček zmizol, na displeji svietila len nová správa.

"...Šimonko sa nám narodil pre nebo..."

Chvíľu mi nedochádzalo, ale po pár minútach som bola prebratá nadobro.

Šimonko... to môže byť len... ach, nie!

Bol to ten Šimonko.

Vytúžené tretie dieťatko mojich kamarátov.

Narodil sa, aby odišiel naspäť.

Neviem odpovede, čo sa stalo: prišiel načas a parametre jeho detského telíčka boli skvelé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len od rána, ako chodím, mám všade pred očami nadšené Katkine oči, keď hovorila o ich bábätku... o ich treťom beťárovi, ktorý mal pribudnúť k dvom živým, blonďatým, kučeravým chlapcom s veľkými modrými očami... Mal prísť do rodiny, kde ho očakávali a milovali od prvého okamihu.

Mám dušu od rána ako na "trní" - veď je jedno, či mama príde o prvé, tretie, či piate - vždy to rovnako bolí.

Zároveň napriek večnému džavotu mojej zostavy stále cítim v sebe jedno: život je dar, každé dieťa je dar.

Vďaka chlapčekovi, ktorého už nik nezobudí, sa snažím byť dnes lepšou mamou pre deti, ktoré mi boli darované... a lepšou sestrou v utrpení a súcite pre Katku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím na jej deväť mesiacov nádeje a súžitia, ktoré poznačia každú ženu nezmazateľnou pečaťou vzťahu matka - dieťa.

Buď silná, Katka.. Boh ťa uteš.

A - do videnia v nebi, Šimonko...

Mária Kohutiarová

Mária Kohutiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Divožienka. Manželka svelého muža. Mama 7 krásnych originálov. Človek, ktorý neprestáva snívať, smiať sa, vidieť veci inak, ako sú na povrchu.Občas to bolí iných i mňa - nie je to predsa "normálne". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu